''perkahwinan adisufiz''kekal bahagia hingga ke syurga''

''perkahwinan adisufiz""kekal hingga ke syurga=Daisypath Anniversary tickers

29 December 2010

kedukaan yang pahit untuk ditelan.......

kedukaan mu kali ini ku luahkan dgn sajak..kerana aku seorang pencinta sajak n pencipta sajak..ku lebih meminati meluarkan perasaanku dgn sajak kerna serba sedikit boleh memberi ketenagan daklam diriku.......




kehidupan ini penuh dugaan dan cabaran,...
ku lewati liku  hidup ini dengan penuh kepayahan..........
menitsi air mataku
pabila melihat aksi  bekas kekasihmu masih lagi di dlm handfonmu..
duhai suami fahami lah aku
aku manusia biasa yang punya naluri
yang punya perasaan...
walaupun aku tidak berkata kesakitan hatiku dgn apa yang kulihat
fahamilah jiwaku...
aku wanita yang penuh dgn kelembutan
ku berikan sepunuh jiwa ragaku untukmu
tetapi kau terang2 membohogiku
tergiyang2 diteligaku
medengar dan melihat aksi percintaanmu dahulu
terasa hati ini diberkecai
berbelah2..hanya tuhan yang tahu bertapa luka nya hatiku

ku menahan air mataku daripada megalir didepanmu
aku seorang isteri punya perasaan cemburu dan penuh kasih sayang
ku tahu  itu kisah silammu
tapi aku insan yang lemah tidak dapat menahan kesakitan
pabila melihat kau bersama yang lain
ku juga punya kisah silam
tapi sebagai isteri ku buang segal kisah silamku
demi menjaga hatimu suamiku
kisah silam ku
tak seteruk kisah silamu.....
kisah silammu sampai ke hari ni dapat melukakan hatiku.......
knapa kau tidak menjaga hatiku??????
knpa kau tidak musnahkan kisah silammu
sebelum kita bergelar suami isteri????
kenapa????kenapa????kenapa???
kenapa kau tidak berbuat sepertiku.....
setelah ku sah menjadi isterimu
ku tak lagi memandang lalaki lain..
insan yg berada dihatiku hanyalah kamu
kerna ku tak ingin kau berduka
ku jaga seglanya..dan ku tinggal segala
kemewahan yang ku kecapi sebelum ini
demi kamu............
tapi tidak mu mengangka ini yang ku dapa dari mu
jika ini mengajarku
erti sebuah kehidupan rumah tangga
ku terima segalanya.........
yang ku harapan darimu hanyalah  kasih sayng,jujur,perhatian
dan tanggungjawaab yang ikhlas darimu.......








yang ikhlas...........
isteri yg menyintaimu setulus hati......
.........adisufiz..............

No comments: